.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام نماينده ويژه وزير بازرگاني به مازندران

عضو مجمع نمايندگان مازندران گفت: در هفته جاري وزير بازرگاني نماينده ويژه‌اي را براي حل مشكل انباشته شدن محصولات شاليكاران و باغداران در انبار‌ها به مازندران اعزام خواهد كرد.

علي ادياني نماينده مردم قائمشهر در مجلس با اشاره به جلسه هفته گذشته نمايندگان استان مازندران با مسعود ميركاظمي وزير بازرگاني گفت: در اين جلسه وضعيت محصولات شاليكاران و باغداران به مير كاظمي ارائه شد و وي قول داد در اين هفته با اعزام نماينده ويژه‌اي اين مشكلات را پيگيريي كند.
وي افزود: در اين جلسه جمعي از معاونين وزير بازرگاني حضور داشتند كه مراتب نگراني شاليكاران و باغداران در خصوص انباشته شدن محصولات آنها در انبارها مطرح شد و مير كاظمي در اين رابطه قول داد كه امكانات عرضه محصولات شاليكاران و باغداران با قيمت مناسب در بازار داخلي را فراهم كند.
نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اعزام نماينده ويژه وزير بازرگاني به استان مازندران، تصريح كرد: با اعزام نماينده مير كاظمي در هفته جاري به مازندران، جلسه‌اي با حضور مجمع نمايندگان استان، مسئولين بازرگاني، جهاد كشاورزي و تعاوني‌هاي باغداران و برنج‌كاران با نماينده وزير براي حل مشكلات استان تشكيل خواهد شد.
ادياني خاطر نشان كرد: وزير بازرگاني در جلسه هفته گذشته قول دادند كه امكانات لازم را در اختيار باغداران و شاليكاران قرار دهد كه اين امكانات از باب ايجاد شرايط لازم براي عرضه محصولات كشاورزان خواهد بود.
وي در پايان با اشاره به ضرر باغداران و شاليكاران در شرايط فعلي گفت: اميدواريم كه با اعزام نماينده ويژه وزير بازرگاني به استان مشكل عمده اين قشر كه عرضه محصولات است بر طرف شده و آنها از ضرر فعلي خارج شوند.
هفته گذشته جمع زيادي از نمايندگان مجلس در نامه‌اي به رئيس جمهور خواستار توقف واردات و عرضه محصولات كشاورزي در زمان عرضه محصولات داخلي شدند كه ميركاظمي از طرف رئيس جمهور ماموريت يافت تا مشكلات كشاورزان شمال را پيگيري كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.